Celem projektowanej innowacji jest stworzenie modelu interaktywnego narzędzia, które poprzez angażującą grywalizację, umożliwiającą poznanie startupowej ścieżki kariery, będzie rozwijało…
Celem innowacji jest stworzenie modelu odpowiadającego na problem braku lub niewystarczających kompetencji językowych osób głuchych poprzez utworzenie edukacyjnej platformy do nauki języka polskiego…
Nasz projekt to platforma e-learningowa z 20 lekcjami języka polskiego dla uczniów słowiańskojęzycznych, od alfabetu przez słowa pułapki (jak dywan, kawior i kanapa!) aż do trybu warunkoweg…
Celem projektu jest stworzenie narzędzia dla nauczycieli, które umożliwi im wzbogacenie lekcji o dopasowaną do potrzeb grupy interaktywną warstwę narracyjną.
Naszą innowację można sklasyfikować jako narzędziownik: interaktywny podręcznik, zawierający oprócz wiedzy teoretycznej zestaw ćwiczeń oraz metodologię prowadzenia…
Uratuj Krainę Bajek to gra VR, która poprzez atrakcyjną zabawę pomaga dziecku zrozumieć przydatność matematyki oraz istotę czterech podstawowych działań ma…
Interaktywny e-book z popularyzatorskimi rozdziałami, podcastami, mini-wywiadami i scenariuszami zajęć dla studentów, który ma pobudzać do krytycznego myślenia, uczyć takiego myślenia zwłaszcza…
„Wszystko gra” to zestaw lekcji muzyki dla klas 1-3 szkół podstawowych. Są to lekcje w formie filmów video z dołączonymi materiałami w formie kart pracy, plików audiowizualnych, scenari…
Koncepcja sposobu uczenia się i rozwiązywania zadań, która poprzez pobudzanie wyobraźni i kształtowanie schematów myślenia oraz dzięki wsparciu technologii sprawi, że uczniowie nauczą się…
Celem innowacji jest stworzenie modelu edukacyjnego, który podniesie kompetencje pracowników społecznych, terapeutów i przyszłych adeptów pracy społecznej (studenci ww. kierunków) w zakresie…
Innowacja „Język edukacji i integracji (JEI) – materiały do nauki użytecznego języka polskiego dla uczniów cudzoziemskich” ma na celu wsparcie cudzoziemskich uczniów szkół podstawowych…
“EduEnglish WINdow Opener” to kurs e-learningowy typu “2 w 1” do nauki branżowego-edukacyjnego języka angielskiego, którego treść merytoryczna poświęcona jest najnowszym trendom eduk…
„WychodziMY_poza_schemaTY” to innowacja, która odpowiada na problem społeczny w postaci niskich kompetencji społecznych u uczniów z SPE na II etapie edukacyjnym.
Planowana do wdrożenia innowacja dotyczy interdyscyplinarnego nauczania przedmiotów informatyka i technika na lekcjach w klasach IV-VIII w szkołach podstawowych.
Chcemy dostarczyć uczniom uczęszczającym do klas przysposabiających do pracy, i ich nauczycielom oraz terapeutom gotowe, efektywne narzędzie wraz z instrukcjami, które pomoże uczyć się kompetencji…
Innowacja obejmuje gotową aplikację oraz materiały dla nauczycieli z rzetelnymi informacjami opartymi o Evidence Based Medicine z zakresu zdrowia reprodukcyjnego i seksualnego.
Math Time to generator kart pracy do nauki matematyki w języku angielskim. Aplikacja jest narzędziem do generowania kart pracy, jak i zarazem bankiem zadań matematycznych w języku angielskim.
Innowacja NieDajSięNabrać! to interaktywna platforma internetowa wspierająca rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia i rozpoznawania dezinformacji w internecie, stworzona z myślą szczególnie…
M3DMODEL to innowacja, mająca na celu wsparcie edukacyjne studentów uczelni medycznych, umożliwiająca samodzielny trening podstawowych umiejętności praktycznych: szycia chirurgicznego, pobierania…
Biznesowy kurs online języka polskiego dla Ukraińców
„Biznesowy kurs online języka polskiego dla Ukraińców szukających pracy na polskim rynku” to odpowiedź na potrzebę, która bardzo wybrzmiała w 2022 roku oraz chęć pomocy osobom, które…
Celem innowacji jest stworzenie modelu edukacyjnego odpowiadającego na problem braku kompetencji i umiejętności kształtujących poczucie własnej wartości wśród uczniów szkół ponadpodstawowych.…
Chcemy pokazać, że można uczyć inaczej w sposób, który wszystkim da satysfakcję. Przedmioty artystyczne i informatyka mogą w tym zakresie sprawić cuda. Nauka przez doświadczanie, eksperymentowanie…
Innowacja społeczna „Uważniaki” ma na celu oddanie w ręce nauczycieli wychowania przedszkolnego programu zajęć dla dzieci w wieku 4-6 lat, dotyczących radzenia…
Planowana do wdrożenia innowacja dotyczy nauczania programowania na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych. Przygotowany program nauczania będzie opierał się o popularną wśród uczniów…
Gotowe, interdyscyplinarne scenariusze lekcji dla klas 4-6 oraz wiele przydatnych materiałów. Bliski uczniom świat gry Minecraft nie będzie już miał przed tobą tajemnic! Inspiruj się, szukaj,…
Zachować ciekawość świata na lata, z pasją odkrywcy i eksperymentatora poznawać świat – taka dewiza towarzyszy naszej innowacji społecznej wspierającej uczniów w rozwoju umiejętności samodzielnego…
Zachować ciekawość świata na lata, z pasją odkrywcy i eksperymentatora poznawać świat – taka dewiza towarzyszy naszej innowacji społecznej wspierającej uczniów w rozwoju umiejętności samodzielnego…
Instrumentownik. Fiszki Save the Music dla edukacji
Projekt stworzony w ramach kampanii społecznej Save the Music (Fundacja MEAKULTURA) to nowoczesna forma podręcznika z instrumentami muzycznymi, zawierająca zestaw edukacyjnych fiszek, rozbudowaną…
Celem innowacji jest kształtowanie kreatywności u uczniów klas 4-8 z wykorzystaniem technik improwizacyjnych w trakcie wydarzeń i uroczystości szkolnych.
COLLMIND to program zajęć edukacyjnych, w ramach których młodzież szkół średnich poznaje zagadnienia związane z niebezpiecznymi zjawiskami w Internecie: fake newsami, agresją i negatywnymi…
Naszym nadrzędnym celem jest złagodzenie procesu adaptacyjnego ucznia podczas przejścia do klasy IV, w trakcie gdy ta zmiana się odbywa, tak by nie rzutowało to na przyszłość uczniów.
Celem projektu jest poprawa jakości kształcenia studentów zagranicznych w Polsce poprzez zwiększenie świadomości pracowników uczelni w zakresie znaczenia różnic kulturowych i ich wpływu na…
Celem innowacji społecznej było stworzenie modelu zautomatyzowanego narzędzia, które poprzez interaktywny chatbot wyposażony w medycznie zweryfikowane treści, podniesie poziom psychoedukacji uczniów…
Celem innowacji jest stworzenie modelu składającego się z zestawu narzędzi do tworzenia przez nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych dedykowanych systemów grywalizacyjnych, które…
Koncepcja innowacji afazJA -możeMY jest odpowiedzią na problem niedostosowania metod nauczania do potrzeb uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności ruchowej –…
„Lingwistyczna papuga. Dykcyjna aplikacja mobilna.” to aplikacja adresowana do nauczycieli, instruktorów teatralnych, wychowawców, dzieci i młodzieży oraz do wszystkich, którzy chcą…
Polska Szkoła Oddechu jest odpowiedzią problem nadmiernego i długotrwałego stresu w polskim systemie edukacji. Autorzy innowacji pracują nad adekwatnymi materiałami, by trwale wzmocnić odporność…
Metoda prowadzenia zajęć z zakresu programowania umożliwiająca zdobycie odpowiednich kompetencji specjalistycznych i rozwój umiejętności pracy zespołowej.
To innowacja społeczna skierowana do nauczycieli akademickich nauk społecznych, która ma pomóc im lepiej przygotować swoich studentów na wyzwania współczesnego świata.
To dostarczenie dorosłym modelu edukacji, który prawidłowo poprowadzi dziecko w wieku przedszkolnym do rozumienia pojęć matematycznych niezbędnych do efektywnego radzenia sobie z nauką matematyki …
Fuckt.online to skierowana do młodych ludzi (czyli grupy najbardziej eksponowanej na fake news w sieci) gra edukacyjna, która wyposaży ich w niezbędne kompetencje, pozwoli zrozumieć złożoność…
Projekt w ramach kampanii społecznej Save the Music Fundacji MEAKULTURA skierowany jest do uczniów klas najwyższych szkół podstawowych (7 i 8 klasa) oraz szkół…
Celem innowacji jest rozwiązanie problemu osłabienia i zaniku relacji występującego wśród uczniów, nauczycieli i rodziców uczniów ( zarówno wewnątrz każdej z grup, jak i pomiędzy nimi)…
Celem innowacji społecznej jest stworzenie modelu pracy nauczycieli, który poprzez gotowe narzędzia opierające się na nauczaniu umiejętności funkcjonalnych, potrzebnych do życia, umożliwi ich…
Innowacja stanowi odpowiedź na niski poziom kompetencji uczniów klas 4-8 w obszarze planowania samorealizacji, rozpoznawania własnych zasobów, sprawczości…
Innowacja została stworzona w odpowiedzi na problem braku skutecznych, opartych na badaniach, metod wsparcia rówieśniczego w środowisku szkolnym uczniów w spektrum autyzmu.
Narzędzia TIK w projekcie edukacyjnym w nauce zawodu.
Zespół tworzą nauczycielki praktycznej nauki zawodu w Medycznej Szkole Policealnej w Rzeszowie. Projekt to próba pomocy sobie i słuchaczom szkół w przygotowaniu do egzaminów zawodowych poprzez…
Nauka zdalna była eksperymentem na żywym organizmie. Dziś wiemy jak można podnieść jej jakość i przenieść relacje interpersonalne online na nowy, wyższy poziom. Nasza innowacja skupia się…
W AHK Polska wprowadzamy przedsiębiorstwa w świat nowoczesnego kształcenia zawodowego. Doradzamy, jak założyć klasę patronacką i certyfikujemy według międzynarodowych standardów.…
Projekt „RozeGRAj dobrą lekcję” to inicjatywa skierowana do szkół ponadpodstawowych. Jej celem jest edukacja młodzieży w obszarze przedsiębiorczości, a szczególnie w dwóch zakresach: zarządzanie…
Celem innowacji społecznej jest stworzenie modelu utrwalania wiedzy i zmiany nawyków w zakresie podejścia do edukacji zdalnej, w postaci aplikacji – gry edukacyjnej na modelu HOPA.
Edukacyjny Model Sukcesji jest innowacją mającą na celu wsparcie właścicieli firm rodzinnych i ich dzieci w rozwiązaniu problemów z efektywnym przekazaniem…
Widzieliście kiedyś polski e-podręcznik? My też nie, chociaż szukaliśmy w wielu miejscach, także na prowadzonej przez MEN stronie epodręcznik.pl. Mamy dzieci w wieku szkolnym, którym nie tylko…
Centrum Terapii „Rozproszone Zmysły” to ośrodek diagnostyczno – terapeutyczny który powstał z myślą o dziecku z różnymi trudnościami rozwojowymi, zwłaszcza zaburzeniami ze spektrum…
Dorota Uchwat-Zaród i Marcin Zaród to nauczyciele języka angielskiego z Tarnowa, członkowie grupy Superbelfrzy RP oraz założyciele Stowarzyszenia „Tarnowska Akademia Nauki”…
Liderką zespołu jest Anna Kostiukow – założycielka Centrum Edukacyjno-Terapeutycznego SpektrumAutyzmu.pl, działającego bardzo szeroko na rzecz społeczności w spektrum autyzmu.