Scroll to top

INNOWATORZY

Katarzyna Kreft – manager, pedagog, doradca zawodowy, trenerka i terapeutka. 

Autorka innowacyjnych koncepcji niepublicznej szkoły podstawowej oraz przedszkola opartego o teorie H. Gardnera.  Przez wiele lat prowadziła kwartalnik Doradca Zawodowy oraz zajmowała się szkoleniem terapeutów i nauczycieli. Tworzyła i współrealizowała wiele projektów z obszaru edukacji i poradnictwa zawodowego. Pomagała w tworzeniu Gminnych Centrów Informacji oraz ponad 100 SzOK-ów – Szkolnych Ośrodków Kariery, z których wiele działa do dziś.

Wojciech Kreft – psycholog, doradca zawodowy, trener, wykładowca akademicki, terapeuta VR.

Praktyk tworzący nowoczesne narzędzia i programy komputerowe. Współautor metodologii tworzenia Indywidualnych Planów Działania. Autor koncepcji i koordynator wdrożenia innowacyjnej sieci Mobilnych Centrów Informacji Zawodowej OHP oraz Szkolnych Ośrodków Kariery (SzOK-ów). Ekspert Komisji Unii Europejskiej – autor raportów i analiz dotyczących poradnictwa zawodowego i rynku pracy (m.in. dla OECD, Word Bank, Komisja UE). Innowator łączący nowe technologie cyfrowe z tworzeniem narzędzi rozwoju osobistego i zawodowego.

INNOWACJA

Uratuj Krainę Bajek

Uratuj Krainę Bajek to gra VR, która poprzez atrakcyjną zabawę pomaga dziecku zrozumieć przydatność matematyki oraz istotę czterech podstawowych działań matematycznych.

Innowacja jest narzędziem pracy dla nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Aplikacja wykorzystując technologię wirtualnej rzeczywistości zabiera dziecko do Krainy Bajek, gdzie ratuje jej mieszkańców od Złego Czarnoksiężnika, bawi się doskonale i rozwija swoją tajemną moc znajomości matematyki. Aplikacja, poprzez wciągającą zabawę w VR, ułatwia dziecku zrozumienie pojęcia liczby oraz istoty czterech podstawowych działań matematycznych: dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia w zakresie do 10. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 5 do 9 lat. Ale tak naprawdę mogą z niej skorzystać także starsi uczniowie (szczególnie z grupy SPE), mający trudności w zrozumieniu matematyki.

Innowacja