Scroll to top

Cykl szkoleń #EDUpopo z innowacji edukacyjnych stworzonych w POPOJUTRZE 2.0 został zakończony.

Serdecznie dziękujemy wszystkim Uczestnikom i Uczestniczkom za aktywny udział, pytania do Innowatorów/ek oraz opinie dotyczące omawianych innowacji.

Masz pytania dotyczące innowacji? Korzystasz z naszych rozwiązań i chcesz podzielić opinią? Napisz do nas na adres: popojutrze2@senseconsulting.pl

Dlaczego warto być z nami? 

  • dowiesz się, jak korzystać z ogromnego zasobu bezpłatnych i gotowych do wdrożenia rozwiązań edukacyjnych

  • poznasz nowe i kompleksowe narzędzia, które udoskonalą Twój warsztat pracy

  • dowiesz się, jak zastosować rozwiązania w praktyce, od czego zacząć pracę z poszczególnymi rozwiązaniami

  • otrzymasz jasną i prostą instrukcję wdrożenia innowacji

  • otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia z zastosowania innowacji edukacyjnej

  • poznasz Autorów i Autorki innowacji – czyli osoby, które dostrzegły istotne problemy w edukacji i opracowały konkretne i innowacyjne rozwiązania

Zakończone szkolenia



RozeGRAj dobrą lekcję – jak przedsiębiorczości uczyć (się) grając w gry

RozeGRAj dobrą lekcję – jak przedsiębiorczości uczyć (się) grając w gry

Gotowy pakiet GIER rozwijających kompetencje przedsiębiorcze wśród uczniów.



WOLNA ELEKCJA – jak zaangażować całą klasę w grę, która rozwija świadomość obywatelską?

WOLNA ELEKCJA – jak zaangażować całą klasę w grę, która rozwija świadomość obywatelską?

Gra karciana, która angażuje całą klasę i rozwija świadomość obywatelską.



Projekt da Vinci – interdyscyplinarne scenariusze lekcji z Minecraftem dla klas 4-6

Projekt da Vinci – interdyscyplinarne scenariusze lekcji z Minecraftem dla klas 4-6

Bliski uczniom świat gry Minecraft nie będzie już miał przed Tobą tajemnic!



EduEnglish WINdow Opener – otwórz sobie okno na świat!

EduEnglish WINdow Opener – otwórz sobie okno na świat!

Darmowy, elearningowy kurs branżowego języka angielskiego dla edukatorów.



afazJA-możeMY – odkryj metody nauczania dostosowane do potrzeb uczniów  z orzeczeniem o niepełnosprawności ruchowej, w tym z afazją

afazJA-możeMY – odkryj metody nauczania dostosowane do potrzeb uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności ruchowej, w tym z afazją

Innowacja „afazJA –możeMY” to odpowiedź na problemy niedostosowania metod nauczania do potrzeb uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności ruchowej, w…



LINGWISTYCZNA PAPUGA – podejmij wyzwanie wzorowej wymowy  z darmową aplikacją

LINGWISTYCZNA PAPUGA – podejmij wyzwanie wzorowej wymowy z darmową aplikacją

Lingwistyczna papuga to dykcyjna aplikacja mobilna stworzona dla wszystkich, którzy chcą mówić wyraźnie i poprawnie.



LABORATORIUM DESIGN THINKING – jak edukować z pasją

LABORATORIUM DESIGN THINKING – jak edukować z pasją

Laboratorium Design Thinking to innowacja społeczna skierowana do nauczycieli akademickich nauk społecznych, która ma pomóc im lepiej przygotować swoich studentów…



M3DMODEL – wsparcie w kształceniu praktycznych umiejętności medycznych

M3DMODEL – wsparcie w kształceniu praktycznych umiejętności medycznych

Godziny Rozwoju to wyjątkowa publikacja skierowana do rodziców, wychowawców i nauczycieli. Zawiera szereg niezwykle cennych informacji o wspieraniu motywacji…



GODZINY ROZWOJU – jak wspierać nastawienie na rozwój i uczyć (się) innowacyjnie

GODZINY ROZWOJU – jak wspierać nastawienie na rozwój i uczyć (się) innowacyjnie

Godziny Rozwoju to wyjątkowa publikacja skierowana do rodziców, wychowawców i nauczycieli. Zawiera szereg niezwykle cennych informacji o wspieraniu motywacji…



KURS NA RELACJE – jak współpracować z rodzicem w oparciu  o wspólne wartości

KURS NA RELACJE – jak współpracować z rodzicem w oparciu o wspólne wartości

KURS NA RELACJE to bezpłatny narządziownik dla wychowawców/czyń klas 4-8 SP i dyrektorów/ek SP, a także inspirujące podcasty dla rodziców dot. budowania…



MATH TIME – czas na matmę po angielsku!

MATH TIME – czas na matmę po angielsku!

MATH TIME jest narzędziem do generowania kart pracy, jak i zarazem bankiem zadań matematycznych w języku angielskim.



UNIWERSYTET MIĘDZY KULTURAMI – jak uczyć w międzykulturowym środowisku studenckim?

UNIWERSYTET MIĘDZY KULTURAMI – jak uczyć w międzykulturowym środowisku studenckim?

GRA, E-PUBLIKACJA i przykładowe SCENARIUSZE zajęć międzykulturowych.



WYMODELUJ – wideomodelująca aplikacja VR

WYMODELUJ – wideomodelująca aplikacja VR

WYMODELUJ to nagrodzona innowacja edukacyjna skierowana do nauczycieli i nauczycielek szkół specjalnych wykorzystująca narzędzia VR - zapisz się na szkolenie…



UWAŻNIAKI – czyli historie o byciu i czuciu dla najmłodszych

UWAŻNIAKI – czyli historie o byciu i czuciu dla najmłodszych

Uważniaki to jedna z najlepszych innowacji edukacyjnych opracowany w POPOJUTRZE 2.0. - zapisz się na szkolenie i poznaj ich innowację!



PROGRAMOWANIE W MINECRAFT

PROGRAMOWANIE W MINECRAFT

PROGRAMOWANIE W MINECRAFT to innowacja edukacyjna dla nauczycieli i nauczycielek klas 1-8 SP - zapisz się na szkolenie i poznaj ich innowację!

Dla kogo?

Prezentowane w naszym cyklu produkty edukacyjne są unikatowe, dopasowane i skierowane są do różnych grup docelowych.

Wśród prezentowanych w cyklu innowacji znajdziesz rozwiązania dla:

  • akademików i akademiczek

  • studentów i studentek

  • nauczycieli i nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych

  • uczniów i uczennic szkół podstawowych i ponadpodstawowych

  • nauczycieli i nauczycielek wychowania przedszkolnego

  • najmłodszych czyli dzieci w przedszkolach

  • rodziców i opiekunów

W opisie każdego szkolenia wskazujemy, do kogo kierowana jest innowacja.

Każdy z Uczestników_czek otrzyma certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz pytania o szkolenia – skontaktuj się z nami!

Magdalena Kaczmarek

Ekspert ds. upowszechniania

E m.kaczmarek@senseconsulting.pl
T +48 531 823 066