Scroll to top

INNOWATORZY

Wojciech, Krzysztof, Magdalena i Jerzy

Zespół realizujący projekt „RozeGRAj dobrą lekcję” składa się z 4 osób. Liderem jest Wojciech Grzybowski, który zawodowo jest coachem, trenerem oraz współwłaścicielem firmy „aleGRA Twórczy Rozwój”. Firma ta zajmuje się produkcją gier dla biznesu. Wspólnie z Krzysztofem Kondrackim opracowali m.in. grę negocjacyjną „Wschód Dzikiego Zachodu”, która odnosi sukcesy w kręgach uczelnianych i biznesowych. Krzysztof z wykształcenia jest psychologiem. Od 20 lat aktywnie działa jako trener oraz projektant gier i kontentów szkoleniowych. Łączy znajomość metodyki pracy trenerskiej z nadawaniem formy graficznej grom i materiałom, które tworzymy. Magdalena Kuriata do zespołu wnosi doświadczenia wynikające z pracy na uczelni wyższej, gdzie zajmuje się studiami MBA. Od wielu lat obserwuje trendy w edukacji menedżerów, dynamiczne zmiany i potrzeby kompetencyjne na rynku pracy. Ks. Jerzy Babiak, Dyrektor Zespołu Szkół Salezjańskich DON BOSCO we Wrocławiu, jest pewnego rodzaju łącznikiem grupy ze szkołą. Jest także wizjonerem, który poprzez uczestnictwo w projekcie, dąży do zapewnienia jak najwyższej jakości edukacji, jest otwarty na innowacje, widzi konieczność zmian w polskiej szkole i chętnie wspiera te działania, które podnoszą standardy. Wszystko po to, aby zapewnić młodym ludziom dostęp do wartościowej i skutecznej edukacji odpowiadającej na potrzeby współczesnego świata.

Wszystkich dodatkowo łączy pasja do gier, które są elementem spotkań rodzinnych, towarzyskich, formą spędzania czasu z dziećmi, czy  narzędziem do prowadzenia szkoleń. Przede wszystkim, są znakomitą formą nauki, która nie nudzi, ale angażuje i wszechstronnie rozwija. Już niedługo każdy nauczyciel, który tylko poczuje zew gier, będzie mógł je wykorzystać na swoich lekcjach lub innych aktywnościach z udziałem młodzieży. Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją!

INNOWACJA

RozeGRAj dobrą lekcję

Projekt „RozeGRAj dobrą lekcję” to inicjatywa skierowana do szkół ponadpodstawowych. Jej celem jest edukacja młodzieży w obszarze przedsiębiorczości, a szczególnie w dwóch zakresach: zarządzanie projektami oraz zarządzanie sobą w czasie. Projektując lekcje, najwięcej uwagi poświęcamy właśnie tym obszarom. To, co wyróżnia nasz pakiet szkoleniowy to innowacyjne podejście do lekcji. Przyjęliśmy, że zajęcia w szkole powinny uczyć przez doświadczanie, powinny być emocjonujące, angażujące, skuteczne, a w konsekwencji, powinny być wartościową alternatywą do tych standardowych lekcji, jakie znamy. Wszystkie wymienione warunki są spełniane przez gry szkoleniowe. Pracując zawodowo w edukacji dorosłych, mamy przekonanie, że ten rodzaj szkoleń, oparty na grach i symulacjach, przekłada się na wysoką absorbcję wiedzy przez uczestników oraz satysfakcję ze zrealizowanych szkoleń. Zatem, w centralnym miejscu naszego projektu znajdują się GRY.

Innowacja