Scroll to top

Projekt da Vinci – interdyscyplinarne scenariusze lekcji z Minecraftem dla klas 4-6

Projekt da Vinci to jedna z najlepszych innowacji edukacyjnych opracowanych w POPOJUTRZE 2.0. Naucz uczennice i uczniów myśleć jak Mistrz Leonardo da Vinci: być dociekliwym i kreatywnym, zgłębiać zagadnienie z wielu perspektyw. Dzięki innowacji stworzysz dla uczniów i uczennic przestrzeń do opanowania kompetencji przyszłości, a wszystko w ramach podstawy programowej. Przełam szkolną rutynę i monotematyczność by pomóc im zrozumieć jak działa złożony świat!

Na stronie znajdziesz gotowe do użycia, interdyscyplinarne scenariusze lekcji dla klas 4-6 oraz wiele przydatnych materiałów. Bliski uczniom świat gry Minecraft nie będzie już miał przed Tobą tajemnic! Inspiruj się, szukaj, zmieniaj, a Twoi uczniowie będą zachwyceni.

Projekt da Vinci to:

  • SCENARIUSZE – 40 gotowych, interdyscyplinarnych scenariuszy lekcji dla klas 4-6, obejmują wszystkie przedmioty w różnych konfiguracjach, pogrupowane według obszarów tematycznych,
  • BAZA WIEDZY– videotutoriale i manualne dotyczące wprowadzenia nauczania interdyscyplinarnego oraz wykorzystania Minecraft na lekcjach informatyki (i nie tylko),
  • BAZA INSPIRACJI– pomoce, pomysły i inspiracje z różnych stron świata, które mogą wzbogacić Twoje lekcje.

Dlaczego warto być z nami?

  • Dowiesz się jak korzystać z innowacji Projekt da Vinci – czyli 40 interdyscyplinarnych scenariuszy zajęć z wykorzystaniem Minecraft, bazy wiedzy i bazy inspiracji.

  • Otrzymasz kompleksowe i bezpłatne materiały do wykorzystania na różnych przedmiotach, zgodne z podstawą programową.

  • Otrzymasz przydatne wskazówki dotyczące nauczania interdyscyplinarnego w formie videotutoriali i manuali.

  • Otrzymasz gotowe narzędzia do edukowania z wykorzystaniem Minecraft.

  • Dowiesz się jak zastosować rozwiązanie w praktyce.

  • Dowiesz się jakie efekty możesz osiągnąć dzięki pracy proponowaną metodą.

  • Otrzymasz jasną i prostą instrukcję wdrożenia innowacji.

  • Otrzymasz zaświadczenie ukończenia szkolenia z używania innowacji edukacyjnej Projekt da Vinci.

  • Poznasz Autorki innowacji, będziesz miał_a możliwość zadania pytań i podzielenia się swoimi doświadczeniami.

Autorki innowacji:

Marzena Milanowska
Właścicielka Cyberpaki – edukatorka, entuzjastka wykorzystania nowych technologii w edukacji, prezeska Stowarzyszenia Edukacji Pozaformalnej „Meritum”, wolontariuszka. Na co dzień kieruje licznymi inicjatywami edukacyjnymi i zarządza „cyberpakowym światem”. Interesuje się neurodydaktyką. Marzy o świecie, w którym szeroko pojęta edukacja dzieci i młodzieży byłaby numerem jeden w życiu dorosłych.

Urszula Jarosz
Ula znana jest z tego, że jak nikt inny „umie w Minecrafta”. Z wykształcenia matematyczka po Politechnice Krakowskiej, z pasji informatyczka i programistka.

Od ponad 10 lat prowadzi regularnie zajęcia dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych podnosząc ich kompetencje cyfrowe m.in. w zakresie grafiki komputerowej, programowania i cyberbezpieczeństwa. W Cyberpace od 4 lat: uczy, wspiera i edukuje podczas spotkań z rodzicami czy webinarów. Wierzy, że człowiek uczy się przez całe życie, sama zatem nieustannie wyszukuje okazji do zdobywania nowej wiedzy, a liczba odbytych kursów, szkoleń, konferencji już dawno przestała być policzalna. W czasie wolnym lubi czytać książki fantastyczno-naukowe i komiksy, zagorzała fanka Sherlocka Holmesa i Avengers’ów. Prywatnie mama 2 synów.

Dla kogo?

• Dla nauczycielek i nauczycieli wszystkich przedmiotów w klasach 4-6 SP.
• Dla wszystkich, którzy chcą doskonalić się w nauczaniu interdyscyplinarnym.
• Dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się jak wykorzystać Minecraft na swoich lekcjach.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia to odezwij się do nas!

Magdalena Kaczmarek

Ekspertka ds. upowszechniania

E m.kaczmarek@senseconsulting.pl
T +48 531 823 066