Scroll to top

WYMODELUJ – wideomodelująca aplikacja VR

Bezpłatne szkolenie z certyfikatem organizowane w ramach cyklu #EDUpopo czyli EDUkacyjne POPOłudnia z innowacjami

WYMODELUJ to kolejna wyjątkowa innowacja edukacyjna, opracowana w POPOJUTRZE 2.0. Aplikacja powstała z myślą o uczniach i uczennicach z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku od 17 do 24 lat, uczących się w szkołach przysposabiających do pracy, którzy do tej pory mieli trudności w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych.

Warto podkreślić, że nic nie stoi na przeszkodzie, by innowacja była stosowana w szkolnictwie specjalnym również dla młodszych uczniów.

WYMODELUJ to świetne narzędzie dla nauczycieli i nauczycielek szkół specjalnych, umożliwiające kierowanie procesem uczenia przy wykorzystaniu technik behawioralnych. Uczniowie/uczennice, zanurzeni w wirtualnej rzeczywistości, uczą się wykonania danej czynności, poprzez metodę modelowania, bez dystraktorów zewnętrznych, a mając poczucie sprawstwa i samodzielności w procesie uczenia się.

Dlaczego warto być z nami?

  • Dowiesz się, czym jest wideomodelowanie i jak je wykorzystać w edukacji.

  • Otrzymasz kompleksowe i bezpłatne materiały – wideotutoriale, instruktaże, filmy i dostęp do aplikacji VR – do wykorzystania na zajęciach z uczniami i uczennicami szkół specjalnych.

  • Dowiesz się, jak zastosować rozwiązanie w praktyce i korzystać z innowacji WYMODELUJ.

  • Dowiesz się, jakie efekty możesz osiągnąć, dzięki pracy proponowaną metodą.

  • Otrzymasz czytelną instrukcję wdrożenia innowacji.

  • Otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia z korzystania z innowacji edukacyjnej WYMODELUJ.

  • Poznasz Autorki innowacji, a udział w webinarze będzie świetną okazją do zadania im pytań i podzielenia się swoimi doświadczeniami.

O innowacji WYMODELUJ

WYMODELUJ TO APLIKACJA VR, WIDEOMODELUJĄCA ZACHOWANIA SPOŁECZNE, OSOBISTE I ZAWODOWE

Czym jest wideomodelowanie?

Wideomodelowanie to instruktażowa technika uczenia się polegająca na wykorzystaniu technologii wspomagającej, w której wykorzystuje się nagrania.
Modelowanie z użyciem nagrań wideo, jeśli jest przeprowadzone
w odpowiedni sposób, przynosi wiele korzyści. O powodzeniu tej metody decyduje: powtarzalność, ekspozycja, przewidywalność i przystępność – one prowadzą do pełnego zaangażowania osoby w proces uczenia się.

Dlaczego gogle wirtualnej rzeczywistości?

W życiu codziennym liczy się pierwsze wrażenie – w goglach jest to immersja. To niesamowite zjawisko sprawia, że bierny obserwator nagle staje się uczestnikiem danego procesu, przez co jest on dużo lepiej zapamiętywany. Narzędzie jest bardzo atrakcyjne, a jednocześnie wspomaga koncentrację na danym materiale. Gogle odcinają również wszelkie dystraktory płynące z zewnątrz – co ułatwia lepsze zapamiętanie kroków prezentowanej czynności. Liczne badania potwierdzają, że w wirtualnej rzeczywistości czas na przyswojenie materiału lekcyjnego jest czterokrotnie szybszy niż czas przyswajanego materiału metodą tradycyjną.

Dla kogo?

> KAŻDEGO, kto chce poznać narzędzie, jakim jest VR oraz technika wideomodelowania. > NAUCZUCIELI i TERAPEUTÓW pracujących z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i ASD.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia to odezwij się do nas!

Magdalena Kaczmarek

Ekspert ds. upowszechniania

E m.kaczmarek@senseconsulting.pl
T +48 531 823 066

Agata Pakieła

Ekspert ds. upowszechniania

E a.pakiela@senseconsulting.pl
T +48 576 208 777