Projekt da Vinci – interdyscyplinarne scenariusze lekcji z Minecraftem dla klas 4-6
Projekt da Vinci to jedna z najlepszych innowacji edukacyjnych opracowanych w POPOJUTRZE 2.0. Naucz uczennice i uczniów myśleć jak Mistrz Leonardo da Vinci: być dociekliwym i kreatywnym, zgłębiać zagadnienie z wielu perspektyw. Dzięki innowacji stworzysz dla uczniów i uczennic przestrzeń do opanowania kompetencji przyszłości, a wszystko w ramach podstawy programowej. Przełam szkolną rutynę i monotematyczność by pomóc im zrozumieć jak działa złożony świat!
Na stronie znajdziesz gotowe do użycia, interdyscyplinarne scenariusze lekcji dla klas 4-6 oraz wiele przydatnych materiałów. Bliski uczniom świat gry Minecraft nie będzie już miał przed Tobą tajemnic! Inspiruj się, szukaj, zmieniaj, a Twoi uczniowie będą zachwyceni.
Projekt da Vinci to:
- SCENARIUSZE – 40 gotowych, interdyscyplinarnych scenariuszy lekcji dla klas 4-6, obejmują wszystkie przedmioty w różnych konfiguracjach, pogrupowane według obszarów tematycznych,
- BAZA WIEDZY– videotutoriale i manualne dotyczące wprowadzenia nauczania interdyscyplinarnego oraz wykorzystania Minecraft na lekcjach informatyki (i nie tylko),
- BAZA INSPIRACJI– pomoce, pomysły i inspiracje z różnych stron świata, które mogą wzbogacić Twoje lekcje.
Dlaczego warto być z nami?
Autorki innowacji:
Marzena Milanowska
Właścicielka Cyberpaki – edukatorka, entuzjastka wykorzystania nowych technologii w edukacji, prezeska Stowarzyszenia Edukacji Pozaformalnej „Meritum”, wolontariuszka. Na co dzień kieruje licznymi inicjatywami edukacyjnymi i zarządza „cyberpakowym światem”. Interesuje się neurodydaktyką. Marzy o świecie, w którym szeroko pojęta edukacja dzieci i młodzieży byłaby numerem jeden w życiu dorosłych.
Urszula Jarosz
Ula znana jest z tego, że jak nikt inny „umie w Minecrafta”. Z wykształcenia matematyczka po Politechnice Krakowskiej, z pasji informatyczka i programistka.
Od ponad 10 lat prowadzi regularnie zajęcia dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych podnosząc ich kompetencje cyfrowe m.in. w zakresie grafiki komputerowej, programowania i cyberbezpieczeństwa. W Cyberpace od 4 lat: uczy, wspiera i edukuje podczas spotkań z rodzicami czy webinarów. Wierzy, że człowiek uczy się przez całe życie, sama zatem nieustannie wyszukuje okazji do zdobywania nowej wiedzy, a liczba odbytych kursów, szkoleń, konferencji już dawno przestała być policzalna. W czasie wolnym lubi czytać książki fantastyczno-naukowe i komiksy, zagorzała fanka Sherlocka Holmesa i Avengers’ów. Prywatnie mama 2 synów.
Dla kogo?
• Dla nauczycielek i nauczycieli wszystkich przedmiotów w klasach 4-6 SP.
• Dla wszystkich, którzy chcą doskonalić się w nauczaniu interdyscyplinarnym.
• Dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się jak wykorzystać Minecraft na swoich lekcjach.
Skontaktuj się z nami
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia to odezwij się do nas!
Magdalena Kaczmarek
Ekspertka ds. upowszechniania
E m.kaczmarek@senseconsulting.pl
T +48 531 823 066