INNOWATORZY
Joanna Twardo-Kamińska – absolwentka Wydziału Psychologii SWPS w Warszawie i Wydziału Zarządzania UW, psychoterapeutka, seksuolożka i nauczycielka uważności dla młodzieży i dorosłych.
Na co dzień pracuje w zacisznym gabinecie, gdzie towarzyszy ludziom podczas procesów psychoterapii. W swojej praktyce stara się łączyć różne podejścia terapeutyczne, aby stale się rozwijać i móc jak najskuteczniej pomagać.
Prywatnie żona i matka, psiara lubiąca spędzać czas w naturze, najlepiej w okolicy lasów i jezior.
Anna Szyszko – pedagożka i psycholożka, obecnie w trakcie pięknej podróży do przystanku: psychoterapeutka 🙂 Pracuje zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i osobami dorosłymi. Jako fundamenty w budowaniu relacji terapeutycznej wskazuje: empatię, akceptację i zaufanie.
Prywatnie miłośniczka kotów, psów, dobrego jedzenia i długich nocnych rozmów.
Katarzyna Bartosik – absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Akademii Logoterapii im. Viktora Frankla. W trakcie studiów odbyła roczne stypendium naukowe na Universidad de Almería w Hiszpanii oraz praktyki w portugalskim stowarzyszeniu wspierającym edukację dzieci i młodzieży z rodzin imigranckich. Trenerka uważności w podejściu Mindfulness Based Living Course, posiada certyfikat gotowości do nauczania uważności wydany przez Mindfulness Association Polska. Ukończył
Rafał Kamiński – absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz studiów podyplomowych „Szkolenie i Rozwój” w Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 20 lat związany z projektami UE. Pracował przez 14 lat na stanowiskach menedżerskich, posiada certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 Foundation. Odpowiedzialny zarówno za nadzór nad kilkoma tysiącami projektów finansowanych ze środków PHARE oraz EFS, w tym projekty z zakresu innowacji społecznych w obszarze HR, jak i za zarządzanie projektami w roli kierownika/koordynatora projektu. Od 2019 r. współpracuje z uczelniami, NGO oraz szkołami jako autor i koordynator projektów, w tym współtwórca innowacji społecznych dla edukacji.
INNOWACJA
Uważniaki
<- Innowatorzy