Scroll to top

INNOWATORZY

PAULINA WORSZTYNOWICZ
ukończyła studia matematyczne  I i II stopnia na Politechnice Wrocławskiej. Od 5 lat nauczyciel matematyki, edukator i twórca treści edukacyjnych, a od 3 lat uczy również w klasach dwujęzycznych.

Jest autorem dwóch projektów grantowych mPotęga:  „Zrozum i podaj dalej.” oraz „Mat(h)ma”.

Wraz z Grzegorzem Jurankiem tworzą zespół 314, który tworzy aplikację  Math Time – czyli generator kart pracy do matematyki prowadzonej w języku angielskim.

GRZEGORZ JURANEK
ukończył Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego oraz  studia podyplomowe z matematyki na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Obecnie jest doktorantem Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Śląskiego.

Jest nauczycielem od 6 lat i uczy matematyki oraz religii. Opiekuje się w
szkole Samorządem Uczniowskim. Odpowiada także za promocję
szkoły.

INNOWACJA

Math Time

Math Time to generator kart pracy do nauki matematyki w języku angielskim. Aplikacja jest narzędziem do generowania kart pracy, jak i zarazem bankiem zadań matematycznych w języku angielskim. Nasz projekt ma na celu poszerzyć zasób słownictwa matematycznego u uczniów w klasach dwujęzycznych, ale także za pomocą ciekawych zadań urozmaicić ich lekcje i sposób nauki. Aplikacja jest przydatnym narzędziem dla nauczycieli, którzy w jednym miejscu mają grafiki z przydatnym słownictwem, zadania interaktywne oraz zadania matematyczne w języku angielskim dostosowane do polskiej podstawy programowej. Przygotowane materiały mogą być wykorzystywane również w innych klasach jako innowacja. Są one wzbogacone o ciekawą grafikę i czytelny sposób ułożenia treści co czyni, że chętnie są przyjmowane przez uczniów i nauczycieli.

Innowacja