Scroll to top

INNOWATORZY

Marzena Milanowska

Właścicielka Cyberpaki – edukatorka, entuzjastka wykorzystania nowych technologii w edukacji, prezeska Stowarzyszenia Edukacji Pozaformalnej „Meritum”, wolontariuszka; na co dzień kieruje licznymi inicjatywami edukacyjnymi i zarządza „cyberpakowym światem”. Interesuje się neurodydaktyką. Marzy o świecie, w którym szeroko pojęta edukacja dzieci i młodzieży byłaby numerem jeden w życiu dorosłych.

Urszula Jarosz

Ula znana jest wśród naszych kursantów głównie z tego, że jak nikt inny „umie w Minecrafta”. Z wykształcenia matematyczka po krakowskiej Politechnice, z pasji informatyczka i programistka.

Od ponad 10 lat prowadzi regularnie zajęcia dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych podnosząc ich kompetencje cyfrowe m.in. w zakresie grafiki komputerowej, programowania i cyberbezpieczeństwa. Z nami w Cyberpace od 4 lat: uczy, wspiera i edukuje podczas spotkań z rodzicami czy webinarów. Wierzy, że człowiek uczy się przez całe życie, sama zatem nieustannie wyszukuje okazje do zdobywania nowej wiedzy, a liczba odbytych kursów, szkoleń, konferencji już dawno przestała być policzalna. W czasie wolnym lubi czytać książki fantastyczno-naukowe i komiksy, zagorzała fanka Sherlocka Holmesa i Avengersów. Prywatnie mama 2 synów.

INNOWACJA

Projekt da Vinci

Nasze założenia były dość proste. W ramach innowacji wraz z zespołem nauczycieli różnych przedmiotów i metodyków chcieliśmy przełamać szkolną rutynę i monotematyczność. Po to, by zacząć wiązać zagadnienia, przyglądać im się pod różnym kątem, by tworzyć podwalimy pod współpracę w gronach pedagogicznych. Chcieliśmy, by uczennice i uczniowie rozumieli jak działa złożony świat. Stworzyliśmy 40 gotowych pakietów scenariuszy obejmujących różne przedmioty w różnych konfiguracjach. Scenariusze są kompletne: zawierają materiały, prezentacje, karty pracy. Podpowiedzi i wskazówki. Mają za zadanie poprowadzić cię od początku lekcji do jej końca. Mają cię wspomóc w realizacji ciekawych zajęć mieszczących się w ramach podstawy programowej.

Na stronie znajdziesz gotowe, interdyscyplinarne scenariusze lekcji dla klas 4-6 oraz wiele przydatnych materiałów. Bliski uczniom świat gry Minecraft nie będzie już miał przed tobą tajemnic! Inspiruj się, szukaj, zmieniaj a twoi uczniowie będą zachwyceni.

Innowacja