Scroll to top

LABORATORIUM DESIGN THINKING – jak edukować z pasją

Bezpłatne szkolenie z certyfikatem organizowane w ramach cyklu #EDUpopo czyli EDUkacyjne POPOłudnia z innowacjami

Czym jest metoda Design Thinking i dlaczego warto ją stosować?
Czy przestrzeń, w której uczymy ma znaczenie?
Jak pobudzić aktywność uczestników zajęć?

Laboratorium Design Thinking to innowacja społeczna skierowana do nauczycieli akademickich nauk społecznych, która ma pomóc im lepiej przygotować swoich studentów na wyzwania współczesnego świata.

PODRĘCZNIK, KURS, PODCASTY i NARZĘDZIOWNIK.

W skład innowacji wchodzą podręcznik „Laboratorium Design Thinking. Kurs Design Thinking dla nauczycieli akademickich nauk społecznych” wraz z pakietem narzędzi do pracy na zajęciach oraz case study do zajęć prowadzonych na kierunkach nauk społecznych, opatrzonych instrukcjami, jak z nich korzystać i zaadaptować do środowiska akademickiego, a także podcasty poświęcone wdrożeniu metody design thinking na uniwersytecie.

Dlaczego warto być z nami?

  • Dowiesz się, czym jest metoda DT i dlaczego warto ją stosować.

  • Otrzymasz kompleksowe i bezpłatne materiały (publikacja, kurs, podcasty i narzędziownik), które pozwolą Ci wprowadzić DT na swoich zajęciach.

  • Dowiesz się jak zastosować rozwiązanie w praktyce.

  • Dowiesz się jakie efekty możesz osiągnąć dzięki pracy proponowaną metodą.

  • Otrzymasz jasną i prostą instrukcję wdrożenia innowacji.

  • Otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia z używania innowacji edukacyjnej LABORATORIUM DESIGN THINKING.

  • Poznasz Autorów i Autorkę innowacji, a udział w webinarze będzie świetną okazją do zadania im pytań.

O innowacji LABORATORIUM DESIGN THINKING

Laboratorium Design Thinking jest innowacją spo­łeczną skierowaną do nauczycieli akademickich nauk społecznych. Celem Laboratorium jest rozpowszechnienie stosowania design thinking jako metody dydaktycznej na zajęciach aka­demickich z zakresu nauk społecznych, dostarczenie wiedzy i wskazówek, jak w praktyce realizować takie zajęcia, oraz przyczynienie się do rozwoju umiejętności metodycznych na­uczycieli akademickich w zakresie prowadzenia zajęć. Wszystko po to, by lepiej przygotować studentów do wyzwań współczesnego świata.

W skład innowacji wchodzą podręcznik „Laboratorium Design Thinking. Kurs design thinking dla nauczycieli akademickich nauk społecznych” oraz podcasty poświęcone wdrożeniu metody design thinking na uniwersytecie. Materiały zawarte w tej książce bazują na doświadczeniu i wiedzy związanej z wdrażaniem metod projektowych – w tym tytułowej design thinking – w dwóch ośrodkach akademickich, w których pracują Autorzy innowacji, tj. na Katolickim Uniwersyte­cie Lubelskim Jana Pawła II oraz Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Choć podręcznik jest skierowany głównie do nauczycieli akademickich, to z powodzeniem mogą z niego korzystać także studenci chcący poznać pracę metodą design thinking oraz inne osoby zainteresowane tą tematyką.

Autorami innowacji są Marlena Gołębiowska i Bartosz Jóźwik, przy wsparciu merytorycznym: Jana Kamińskiego, Jakuba Czerniaka oraz Grzegorza Kwiatkowskiego.

Dla kogo?

Nauczycieli akademickich i wszystkich zainteresowanych dobrą edukacją.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia to odezwij się do nas!

Magdalena Kaczmarek

Ekspertka ds. upowszechniania

E m.kaczmarek@senseconsulting.pl
T +48 531 823 066