LABORATORIUM DESIGN THINKING – jak edukować z pasją
Bezpłatne szkolenie z certyfikatem organizowane w ramach cyklu #EDUpopo czyli EDUkacyjne POPOłudnia z innowacjami
Czym jest metoda Design Thinking i dlaczego warto ją stosować?
Czy przestrzeń, w której uczymy ma znaczenie?
Jak pobudzić aktywność uczestników zajęć?
Laboratorium Design Thinking to innowacja społeczna skierowana do nauczycieli akademickich nauk społecznych, która ma pomóc im lepiej przygotować swoich studentów na wyzwania współczesnego świata.
PODRĘCZNIK, KURS, PODCASTY i NARZĘDZIOWNIK.
W skład innowacji wchodzą podręcznik „Laboratorium Design Thinking. Kurs Design Thinking dla nauczycieli akademickich nauk społecznych” wraz z pakietem narzędzi do pracy na zajęciach oraz case study do zajęć prowadzonych na kierunkach nauk społecznych, opatrzonych instrukcjami, jak z nich korzystać i zaadaptować do środowiska akademickiego, a także podcasty poświęcone wdrożeniu metody design thinking na uniwersytecie.
Dlaczego warto być z nami?
O innowacji LABORATORIUM DESIGN THINKING
Laboratorium Design Thinking jest innowacją społeczną skierowaną do nauczycieli akademickich nauk społecznych. Celem Laboratorium jest rozpowszechnienie stosowania design thinking jako metody dydaktycznej na zajęciach akademickich z zakresu nauk społecznych, dostarczenie wiedzy i wskazówek, jak w praktyce realizować takie zajęcia, oraz przyczynienie się do rozwoju umiejętności metodycznych nauczycieli akademickich w zakresie prowadzenia zajęć. Wszystko po to, by lepiej przygotować studentów do wyzwań współczesnego świata.
W skład innowacji wchodzą podręcznik „Laboratorium Design Thinking. Kurs design thinking dla nauczycieli akademickich nauk społecznych” oraz podcasty poświęcone wdrożeniu metody design thinking na uniwersytecie. Materiały zawarte w tej książce bazują na doświadczeniu i wiedzy związanej z wdrażaniem metod projektowych – w tym tytułowej design thinking – w dwóch ośrodkach akademickich, w których pracują Autorzy innowacji, tj. na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II oraz Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Choć podręcznik jest skierowany głównie do nauczycieli akademickich, to z powodzeniem mogą z niego korzystać także studenci chcący poznać pracę metodą design thinking oraz inne osoby zainteresowane tą tematyką.
Autorami innowacji są Marlena Gołębiowska i Bartosz Jóźwik, przy wsparciu merytorycznym: Jana Kamińskiego, Jakuba Czerniaka oraz Grzegorza Kwiatkowskiego.
Dla kogo?
Nauczycieli akademickich i wszystkich zainteresowanych dobrą edukacją.
Skontaktuj się z nami
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia to odezwij się do nas!
Magdalena Kaczmarek
Ekspertka ds. upowszechniania
E m.kaczmarek@senseconsulting.pl
T +48 531 823 066