Z wykształcenia ekonomista, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz brytyjskiej uczelni Nottingham Trent University. Z Poznańskim Parkiem Naukowo-Technologicznym związany od 2016 roku, Ekspert Regionalnego Punktu Kontaktowego Programów Ramowych UE. Uczestnik krajowych i zagranicznych szkoleń związanych z tematyką programów ramowych UE. Na co dzień zajmuję się doradztwem w pozyskiwaniu środków na badania i innowacje głównie dla przedsiębiorstw.
Michał Wujewski
Od 2013 roku tworzy pierwsze w Wielkopolsce centrum nauki Laboratorium Wyobraźni PPNT. Współpracuje przy budowaniu koncepcji naukowych wystaw interaktywnych. Zarówno w środowisku krajowym jak i zagranicznym podejmuje tematy popularyzacji nauki przy użyciu nowych środków dydaktycznych na podstawie doświadczenia wynikającego z pracy w Laboratorium Wyobraźni PPNT. Angażuje się także w inicjatywy naukowe podejmowane przez inne instytucje mające na celu wspieranie rozwoju naukowego dzieci i młodzieży. Od kilku lat jest także wykładowcą na Uniwersytecie im. Adam Mickiewicza poszerzając w ten sposób swój warsztat dydaktyczno-merytoryczny o pracę ze studentami i dorosłymi.
dr Joanna Kiersztejn
Od 2009 lat związany zawodowo z marketingiem internetowym, kampaniami contentowymi i projektowaniem w duchu digital first. Na co dzień współpracuje z SENSE consulting, Sigmeo i agencjami reklamowymi i markami w zakresie planowania, analizy i optymalizacji wielokanałowych kampanii digitalowych, e-commerce, WCAG oraz w obszarze szeroko pojętego designu.
Prowadzi zajęcia jako wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w zakresie e-commerce i grafiki komputerowej na kierunku Nowe Media. Doradza oraz przeprowadza audyty w zakresie dostępności cyfrowej.
Łukasz Wolff
W PPNT koordynuje trzy obszary: employer branding, CSR oraz komunikację wewnętrzną, wnosząc do Zespołu dodatkowe doświadczenia z zakresu content marketingu oraz kompleksowej organizacji wydarzeń.
Z wykształcenia i zamiłowania nauczyciel, a także trener. Projektuje oraz prowadzi szkolenia miękkie, inicjuje i włącza się w projekty, które definiuje zasada Think outside the box. Prywatnie, miłośniczka biografii oraz entuzjastka wypraw górskich.
Z POPOJUTRZE związana od pierwszej edycji, realizowała działania związane z etapem upowszechniania innowacji. Tym razem w roli metodyka, eksperta ds. marketingu oraz eksperta ds. empatii.
Anna Kusiak
Adam Pioch specjalizuje się od ponad 15 lat w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić.
Adam storytelling wykorzystuje w przemawianiu jak i w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących biznesowych opowieści.
Jest współautorem książki „Biblia e-Biznesu 2”, oraz „Biblii e-Biznesu 3”. Przygotował 4 rozdziały w tym jeden o STORYTELLINGU! To ten najobszerniejszy 🙂
Napisał opowiadanie umieszczone w 13 rozdziale książki „Narratologia” autorstwa Pawła Tkaczyka.
Wykłada Storytelling na uczelniach wyższych: WSB Wrocław (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia Publiczne), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki). Trzykrotnie wybrany najlepszym wykładowcą na kierunku Executive MBA WSB Wrocław.
W Toastmasters osiągnął najwyższy możliwy poziom DTM (Distinguished Toastmaster).