Scroll to top

INNOWATORKI

Aleksandra Józefaciuk
Członkini zwycięskiego zespołu w programie Strategy Development in Practice przez McKinsey (2018) w ramach propozycji misji i wizji oraz strategii działania dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Laureatka programu GE Foundation Scholar-Leaders (2015-2017) promującego rozwój umiejętności liderskich wśród młodych osób – Wieloletnia laureatka stypendium naukowego dla najlepszych studentów na PW oraz SGH. Reprezentantka polskiego zespołu w ramach programu Energy Summer School (2016) oraz BUP Summer Course 2018 “Sustainability Innovations in a Circular Economy”. Alumn Fundacji L. A. Pagi w ramach programu Akademia Energii, aktywnie uczestnicząc w życiu i społeczności Fundacji. Członek Stowarzyszenia IAESTE Warszawa odpowiedzialny za działania w ramach grupy Job & Fundraising pozyskując fundusze oraz oferty stażu dla zagranicznych studentów i wspierając ich rozwój kariery. Uczestniczka wielu programów wspierających rozwój studentów jak „Dziewczyny na Politechniki” oraz Podwieczorki Technologiczne przy współpracy z organizacją Perspektywy. Uczestniczka warsztatów Academy of Business o zakładaniu własnej firmy. Wolontariuszka w Towarzystwie Przyjaciół Dzieci Warszawa Praga Płd. prowadząca i organizująca zajęcia dzieciom po szkole na świetlicy. Posiada certyfikat Prince2 Project Management. Uczestniczka programu Shessnovation przez Fundację Edukacyjną Perspektywy oraz Szkoły Pionierów Polskiego Funduszy Rozwoju realizując również kursy Jak założyć własną firmę, Lean Canvas, Jak pozyskać finansowanie startupu.

Jakub Kreft
Najmłodszy mówca podczas TEDx Warsaw 2017 · Twórca autonomicznego robota wyścigowego – projekt naukowy WUT · 3 x Innowator – wygranie i realizacja trzech projektów Innowacji społecznych · Kurs NanoDegree – „VR Developer” na prestiżowym portal Udacity. Zdobywca grantu z Dużej Puli Rektora na projekty naukowe PW ·

Popularyzator wiedzy technologicznej (TVN24BiS, Radio Aktywne, ESKA). Kapitan osady wioślarskiej w Liceum im. Staszica oraz brązowy medalista mistrzostw Polski. Koordynator największych zawodów robotycznych w Polsce – Robomaticon 2017. Prezes Koła Naukowego Automatyki i Robotyki PW. Pasjonat programowania i projektowania (m.in. AutoCAD, Autodesk, Inventor, ROS w aplikacjach robotycznych, Unity, C++) · Geek AI, AR, VR, machine learning oraz innych nowych technologii.

INNOWACJA

“Przed Się Weź” - edukacyjna gra mobilna

Celem projektowanej innowacji jest stworzenie modelu interaktywnego narzędzia, które poprzez angażującą grywalizację, umożliwiającą poznanie startupowej ścieżki kariery, będzie rozwijało kompetencje przedsiębiorcze (motywację i postawy przedsiębiorcze) u uczniów szkół ponadpodstawowych, niezbędne w procesie podejmowania decyzji odnośnie planowania dalszej drogi zawodowo-edukacyjnej.

Kluczowym problemem  młodzieży w wieku 15-19 lat w Polsce jest niski poziom edukacji przedsiębiorczości i związane z tym wątpliwości w planowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej. Celem projektowanej innowacji jest stworzenie modelu interaktywnego narzędzia, które poprzez angażującą grywalizację, umożliwiającą poznanie startupowej ścieżki kariery, będzie rozwijało kompetencje przedsiębiorcze (motywację i postawy przedsiębiorcze) u uczniów szkół ponadpodstawowych, niezbędne w procesie podejmowania decyzji odnośnie planowania dalszej drogi zawodowo-edukacyjnej. Gra będzie opowiadać historię młodego startupowca, stawiającego swoje pierwsze kroki w świecie innowacyjnych firm. Gracz będzie podejmował decyzję za naszego głównego bohatera gry, razem z nim poznając zarówno podstawy przedsiębiorczości jak również czym są startupy. Pełnym produktem innowacji będzie gra na platformę android wraz z narzędziami dla nauczycieli i uczniów do pracy z aplikacją w trakcie lekcji podstaw przedsiębiorczości. Podstawowym celem aplikacji jest wykorzystanie wiedzy z lekcji, a także rozwijanie zachowań przedsiębiorczych podczas gry. Innowacja będzie działać, gdy uczniowie z sukcesem przejdą grę, a nauczyciele będą mogli widzieć ich postępy. Dodatkowo będziemy monitorować aktywność i zaangażowanie uczniów w rozwijanie przedsiębiorczości poza lekcjami poprzez analizę wydarzeń w aplikacji w formie Google Firebase.

Innowacja